Home   Help Search Login Register  

Author Topic: Terschelling _ Perfect opf island  (Read 2087 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dAaP

  • Guest
Terschelling _ Perfect opf island
« on: 14 Sep 2004, 10:05:31 »
ey..

I live on a island called Terschelling on the north coast off the Netherlans. I'ts an island about 30-40 km in lengtth and 5 km wide. It has about 9 villages. Terschelling has been a important post for the germains because they had all kind off radar installations for tracking planes that came from the UK. Terschelling has a variaty off terrain like beaches woods, villages, 1 lake etc.
In my eyes Terschelling is a perfect scenario for a opf mission/campaign. The only thing missing is the island in opf.    

So my question is if any one is interrestet to make Terschelling with for example visitor so that i can make a campaign for this island. Or we could work in a team . I can provide you with maps, pictures



http://www.kustgids.nl/terschelling/terschelling.gif ( the gray parts is only visible if the tide is low ( low water) <fuck my english>

Yellow Basterd

  • Guest
Re:Terschelling _ Perfect opf island
« Reply #1 on: 25 Sep 2004, 08:34:52 »
Hoi dAap,

Ik kan het meschien wel doen?
(Tenminste als je nog niet iemand gevonden hebt, heb trouwens nog niet veel verstand van WRP en add-ons maar dat begint nu te veranderen)
Woon zelf ook in Nederland.

Stuur maar een PM als je me in het team wil plaatsen

Offline Planck

  • Honoured
  • Former Staff
  • ****
  • I'm never wrong ....I'm just not always right !
Re:Terschelling _ Perfect opf island
« Reply #2 on: 25 Sep 2004, 14:54:11 »
I agree completely........I think.



Planck
I know a little about a lot, and a lot about a little.

dAaP

  • Guest
Re:Terschelling _ Perfect opf island
« Reply #3 on: 27 Sep 2004, 12:02:38 »
Hoi dAap,

Ik kan het meschien wel doen?
(Tenminste als je nog niet iemand gevonden hebt, heb trouwens nog niet veel verstand van WRP en add-ons maar dat begint nu te veranderen)
Woon zelf ook in Nederland.

Stuur maar een PM als je me in het team wil plaatsen

Ja beter man .. errug relaxed van je . Neem ff contact met me op (daap@hotmail.com) Zelf kan ik er pas over 3 weken mee beginnen. ( cpu en me case van me nieuwe pc moet nog binnenkomen)

(for those who doens't understand dutch ) ???

Thanx for your reply. Contact me (daap@hotmail.com) The only problem is that i don't have my cpu and case for my new pc yet. So i think that will take 3 weeks.
« Last Edit: 27 Sep 2004, 12:12:24 by dAaP »

tsstk

  • Guest
Re:Terschelling _ Perfect opf island
« Reply #4 on: 02 Oct 2004, 07:35:06 »
Gaan jullie dit island met de wadden gebieden onwikkelen? :-)

I have read somewhere that OFP does support tides every 6 hours but I have never checked it.

The import fileformat for wrptool (export of wilbur) is rather simple. A good thing to start would be a map with the correct heights of the island. May be one of your local universities or institutes has a digital height matrix.

I had nearly the same idea for the island of Borkum.

Groeten uit Duitsland,
Timm.



wachtmeester

  • Guest
Re:Terschelling _ Perfect opf island
« Reply #5 on: 02 Oct 2004, 19:28:09 »
Beste lezers,

Wij zijn opzoek naar mensen die ons willen helpen bij het maken van Nederlandsche eenheden voor het computerspel Operation Flashpoint.
Wij van Lowlands Warrior doen dat als hobbyisten voor de Nederlandsche eenheden. Op dit moment hebben we o.a. diverse KL, Kmarn eenheden, de Leopard 2A6, en de Leusderheide als oefenterrein. Wij zijn echter maar met een kleine club (van voornamelijk ex militairen) waardoor wij minder werk kunnen verzetten dan we eigenlijk zouden willen.

Hier volgt een lijstje met de 'vacatures' die we open hebben staan:



Onthoud goed dat dit een soort hobby-clubje is. We zijn dus geen gestructureerde organisatie waarin iemand je gaat vertellen wat je wel of niet moet gaan doen. Lowlands Warrior is niet meer of minder dan een groep enthousiaste prutsers, die elkaar helpen bij de "digitale modelbouw".

______________

texturer
Waarschijnlijk meest onderschatte taak bij het maken van add-ons. Ben je aardig los op "paint jobs", je weet hoe je de juiste atmosfeer in een skin weet te leggen en je kunt oppervlakte-structuur in skins verwerken?
Help ons!


modeller
We zoeken mensen die gedetailleerde 3D modellen in minimaal 6 varianten kunnen maken, met oplopend detail van 0 tot 4000 knooppunten.


scenario schrijver
Project Lowlands Warrior heeft vrijwel geen missies op zijn naam staan. We zoeken personen die met de Lowlands Warrior add-ons geloofwaardige en boeiende scenario's kan verwerken tot een spannende OFP missie.

Omdat Lowlands Warrior een nadruk op realisme legt, zien we het liefst scenario's die geloofwaardig zijn in verhaallijn en opbouw van eenheden.


webmaster
Als webmaster ben je verantwoordelijk voor het plaatsen van nieuws, plaatsen van tutorials, het verpakken van de release-versie add-ons en het klaarzetten van add-ons op de downloads pagina.

De rol van webmaster is afwijkend van de rest. Hier is namelijk wel zaak dat de afgewerkte modules binnen korte tijd on-line komen. De webmaster heeft een centrale rol, waarin intensief met add-on makers en andere webmasters wordt gecommuniceerd over website-updates, nieuws en releases. Ook bestaat er een vast stramien voor het toevoegen van content op de website.
______________


Interesse om je hobby in de groep te gooien? Stuur een korte mail aan ondergetekende waarin je aangeeft waarmee je aan de slag wilt (geen sollicitatiebrief svp, we zijn geen bedrijf).
Je kunt ook via MSN contact opnemen: woutergroenen@hotmail.com


Bezoek eens onze site: http://llw.the-dropzone.net/[email]

Offline Planck

  • Honoured
  • Former Staff
  • ****
  • I'm never wrong ....I'm just not always right !
Re:Terschelling _ Perfect opf island
« Reply #6 on: 02 Oct 2004, 20:23:44 »
Try the Recruitment Depot.


Planck
« Last Edit: 03 Oct 2004, 23:42:14 by Planck »
I know a little about a lot, and a lot about a little.