This is it:
;This is the scoring system script
;created by D'n'A and Sith for Domination
_x = 0
#LoopStart
~1
? (EndGame == 1) : goto "Endloop"
? (EastRule1 == 0) : goto "EndLoop"
? (_x == 60) : goto "AddScore"
_x = _x + 1
goto "LoopStart"
#AddScore
_x = 0
ScoreE = ScoreE + 20
PublicVariable "ScoreE"
ShowSE=1
PublicVariable "ShowSE"
goto "LoopStart"
#EndLoop
exit
------------------------------------------------------------------------------
Finally, this is my stringtable:
LANGUAGE,English,French,Italian,Spanish,German,Czech
STRS_SCORE_E,"East scored a point.\nWest: %1 - East: %2","L'Est a marqué un point.\nOuest: %1 - Est: %2","L'Oriente ha segnato un punto.\nOccidente: %1 - Oriente: %2","El bando este consiguió un punto.\nOeste: %1 - Este: %2","Osten hat einen Punkt.\nWesten: %1 - Osten: %2","Východ zÃskal bod.\nZápad: %1 - Východ: %2"
STRS_SCORE_W,"West scored a point.\nWest: %1 - East: %2","L'Ouest a marqué un point.\nOuest: %1 - Est: %2","L'Occidente ha segnato un punto.\nOccidente: %1 - Oriente: %2","El bando oeste consiguió un punto.\nOeste: %1 - Este: %2","Westen hat einen Punkt.\nWesten: %1 - Osten: %2","Západ zÃskal bod.\nZápad: %1 - Východ: %2"
STRS_GAMEOVER,"Game over\nFinal score West: %1 - East: %2","Partie terminée\nScore final Ouest: %1 - Est: %2","Fine partita\nPunteggio finale Occidente: %1 - Oriente: %2","Fin de la partida\nPuntuación final del Oeste: %1 - Este: %2","Spiel vorbei\nEndpunktzahl Westen: %1 - Osten: %2","Konec hry\nKoneèné skóre Západ: %1 - Východ: %2"
STRS_DESCR,"Capture the designated Sectors.","Pour gagner des points, prenez le contrÃ'le des secteurs désignés sur la carte.","Per ottenere punti mantieni sotto il tuo controllo i settori indicati sulla mappa.","Hay que hacerse con el control de los sectores indicados. La bandera aparecerá en cuanto se tome el sector.","Halten Sie die angegebenen Sektoren auf der Karte, um Punkte zu erzielen.","Obsaï a drž vyznaèené sektory."
STRD_02,"2 minutes remaining","Il vous reste 2 minutes","2 minuti rimasti","Quedan 2 minutos","noch 2 Minuten","Zbývajà 2 minuty", Title
STRD_03,"5 minutes remaining","Il vous reste 5 minutes","5 minuti rimasti","Quedan 5 minutos","noch 5 Minuten","Zbývá 5 minut", Title
STRD_04,"10 minutes remaining","Il vous reste 10 minutes","10 minuti rimasti","Quedan 10 minutos","noch 10 Minuten","Zbývá 10 minut", Title
STRD_05,"20 minutes remaining","Il vous reste 20 minutes","20 minuti rimasti","Quedan 20 minutos","noch 20 Minuten","Zbývá 20 minut", Title
STRD_06,"30 minutes remaining","Il vous reste 30 minutes","30 minuti rimasti","Quedan 30 minutos","noch 30 Minuten","Zbývá 30 minut", Title
STRD_07,"1 hour remaining","Il vous reste 1 heure","1 ora rimasta","Queda 1 hora","noch 1 Stunde","Zbývá 1 hodina" Title
STRS_SEC_1E,"Sector 1 is ruled by the East","Le secteur 1 est contrÃ'lé par l'Est","Il settore 1 è governato dall'Oriente.","Sector 1 bajo control del bando este.","Sektor 1 wird vom Osten beherrscht","Sektor 1 ovládl Východ"
STRS_SEC_2E,"Sector 2 is ruled by the East","Le secteur 2 est contrÃ'lé par l'Est","Il settore 2 è governato dall'Oriente.","Sector 2 bajo control del bando este.","Sektor 2 wird vom Osten beherrscht","Sektor 2 ovládl Východ"
STRS_SEC_3E,"Sector 3 is ruled by the East","Le secteur 3 est contrÃ'lé par l'Est","Il settore 3 è governato dall'Oriente.","Sector 3 bajo control del bando este.","Sektor 3 wird vom Osten beherrscht","Sektor 3 ovládl Východ"
STRS_SEC_4E,"Sector 4 is ruled by the East","Le secteur 4 est contrÃ'lé par l'Est","Il settore 4 è governato dall'Oriente.","Sector 4 bajo control del mando este.","Sektor 4 wird vom Osten beherrscht","Sektor 4 ovládl Východ"
STRS_SEC_5E,"Sector 5 is ruled by the East","Le secteur 5 est contrÃ'lé par l'Est","Il settore 5 è governato dall'Oriente.","Sector 5 bajo control del mando este.","Sektor 5 wird vom Osten beherrscht","Sektor 5 ovládl Východ"
STRS_SEC_1W,"Sector 1 is ruled by the West","Le secteur 1 est contrÃ'lé par l'Ouest","Il settore 1 è governato dall'Occidente.","Sector 1 bajo control del mando oeste.","Sektor 1 wird vom Westen beherrscht","Sektor 1 ovládl Západ"
STRS_SEC_2W,"Sector 2 is ruled by the West","Le secteur 2 est contrÃ'lé par l'Ouest","Il settore 2 è governato dall'Occidente.","Sector 2 bajo control del mando oeste.","Sektor 2 wird vom Westen beherrscht","Sektor 2 ovládl Západ"
STRS_SEC_3W,"Sector 3 is ruled by the West","Le secteur 3 est contrÃ'lé par l'Ouest","Il settore 3 è governato dall'Occidente.","Sector 3 bajo control del mando oeste.","Sektor 3 wird vom Westen beherrscht","Sektor 3 ovládl Západ"
STRS_SEC_4W,"Sector 4 is ruled by the West","Le secteur 4 est contrÃ'lé par l'Ouest","Il settore 4 è governato dall'Occidente.","Sector 4 bajo control del mando oeste.","Sektor 4 wird vom Westen beherrscht","Sektor 4 ovládl Západ"
STRS_SEC_5W,"Sector 5 is ruled by the West","Le secteur 5 est contrÃ'lé par l'Ouest","Il settore 5 è governato dall'Occidente.","Sector 5 bajo control del mando oeste.","Sektor 5 wird vom Westen beherrscht","Sektor 5 ovládl Západ"
STRD_08,"Time:","Temps :","Tempo:","Tiempo:","Zeit:","Èas", Param
STRD_09,"Score to win:","Score à atteindre :","Punteggio per vincere:","Puntuación para ganar:","Siegpunktzahl:","Scóre k vÃtìzstvÃ", Param
STRD_12,"Unlimited","Temps illimité","Tempo illimitato","Ilimitado","Unbegrenzt","Bez limitu" Param
STRD_T005,"5 min","5 min","5 min.","5 minutos","5 Min.","5 Min.", Param
STRD_T010,"10 min","10 min","10 min.","10 minutos","10 Min.","10 Min.", Param
STRD_T015,"15 min","15 min","15 min.","15 minutos","15 Min.","15 Min.", Param
STRD_T020,"20 min","20 min","20 min.","20 minutos","20 Min.","20 Min.", Param
STRD_T025,"25 min","25 min","25 min.","25 minutos","25 Min.","25 Min.", Param
STRD_T030,"30 min","30 min","30 min.","30 minutos","30 Min.","30 Min.", Param
STRD_T045,"45 min","45 min","45 min.","45 minutos","45 Min.","45 Min.", Param
STRD_T060,"1 hour","1 heure","1 ora","1 hora","1 Stunde","1 hodina" Param
STRD_T120,"2 hours","2 heures","2 ore","2 horas","2 Stunden","2 hodiny" Param